pátek 3. října 2014

(dvou)Měsíční NEJ

Ahoj,
jsem tu s dalším - pro mě - novým projektem, který byl původně Měsíční NEJ (můžete vidět u spoustu blogerů), ale já jsem si to upravila na Dvouměsíční NEJ protože bych tu mezi sebou porovnávala třeba 3 knížky což by asi nebylo moc dobré. Tenhle první díl bych chtěla věnovat tomu, co jsem přečetla za dva měsíce. Tedy co jsem přečetla o Prázdninách. Za prázdniny jsem přečetla pouze 5 knih což je hrozně málo, já vím.. čekala jsem tak okolo 12 knížek no, ale co se dá dělat. Nejvíce jsem se zdržila s Hostitelem což je sice skvělá kniha, ale četla jsem jí hodně dlouho (asi tak v úterý očekávejte recenzi ;) ) a potom také táborem, kdy jsem za 3 týdny přečetla jednu knížku.. Jdeme na to!

Co jsem tedy přečetla:
 



 1. Nejlepší kniha

 Rozhodovala jsem se mezi Arénou jedna a mezi knihou Jestli zůstanu, ale nakonec jsem si vybrala Arénu, protože ten příběh mě skoro nikdy nenudil a bylo to hodně napínavé, za to Jestli zůstanu bylo spíše takové oddychové. Takže tak..

2. Nejslabší kniha
Ne! :( je strašně težké vybrat nejslabší knihu když všechny byli super, ale když teda musim tak bych vybrala Den co den i když se mi to moc líbilo.

3. Nejakčnější kniha
Nakonec jsem tedy vybrala Monument 14, protože tam se opravdu každou chvíli něco dělo.

4. Nejnudnější kniha
No takže jako nejnudnější knihu bych chtěla určit Bílého koně, doufám že nevadí že jsem to nedočetla jo, protože mě to nevadilo a četla jsem to hodně dlouho a už jsem prostě chtěla číst něco nového, tak jsem to prostě přestala číst. Zatim jsem na to neviděla nějaký hodně špatný názor, tím víc mě udivuje že mě to přestalo bavit.

5. Nejvtipnější kniha
Asi si to nemyslíte, ale ten kdo to četl ví že kniha nebyla samé utrpení (kvůli názvu), ale byla to velice vtipná kniha. Ty její přání jsou někdy opravdu k zamyšlení a několikrát jsem se prostě začala nahlas smát.

6. Nejděsivější kniha

Ani jedna není nějak moc děsivá jenom tam byla občas nějaká ta scéna kde bych fakt nechtěla být na jejich místě.

7. Nejromantičtější kniha

Pro tuhle kategorii bych zase vybrala knihu Ještě než umřu.

8. Nejbrutálnější kniha

    Nic nebylo nějak brutální takže to tu nechám prázdné...

9. Nejzajímavější námět
Tak v tomhle mám jasno! Rozhodně vyberu příběh o dětech, které uvízli v supermarketu. :D Jak originální...

10. Nejlepší konec a rozuzlení
Zase volím Monument, protože ten konec mě hrozně překvapil a hned jsem chtěla další díl! Na kterej se zanedlouho vrhnu.

11. Nejkrásnější obálka
Aréna jedna! Rozhodně. Ta obálka se mi strašně moc líbí.

12. Nejhorší zloduch
Nejhorší zloduši byli podle mě Otrokáři z Arény jedna. Ty jsem hrozně nesnášela. Přišli mi moc krutí a tak.. Možná byste si mezi těmi knihami našli i horší zloduchy ale tihle byli pro mě nejhorší.

13. Nejlepší hrdina
Je to dost složité, protože je to to spíš duše než člověk. Každý den se probouzí v jiném těle takže předpokládám že je to duše... jinak až ke konci knihy se dozvíte jeho jméno, ale já Vám ho tu říkat nebudu kdyby si to chtěl přečíst :D

14. Nejlepší hrdinka
Nemůžu se rozhodnout jestli vybrat Brooke z Arény jedna, nebo Miu z Jestli zůstanu (Zůstaň se mnou), ale každá má svoje kouzlo takže tu nechám obě.

15. Nejlepší pár
Tady to je jasné. Adam a Mia jsou prostě dokonalý pár. Nic víc

P.S.: Jestli Vás nějaká knížka zaujala tak v mém Archivu recenzí se můžete podívat na recenze všech knížek. :)

Doufám že se Vám můj další článek líbil i natolik, že se na můj blog ještě někdy podíváte. Mějte se Krásně a užívejte si zbytek týdne! :) ~ Verča ~ 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)