úterý 23. prosince 2014

Recenze - Danteho holka

Danteho holka - recenze

Ahoj, tak je tu další recenze na úžasnou knížku, kterou jsem přečetla za jeden večer! ... Dobře tak ne, začala jsem večer jenže kolem půlnoci mi přišlo, že moje víčka váží snad sto kilo a tak jsem šla spát, v sedm ráno jsem se probudila, dočetla jsem asi těch třicet stránek a šla jsem to s velkým spokojením dospat :D :3

Autor: Courtney Cole
Počet stran: 288
Rok vydání: 2014 (originál 2012)
Nakladatel: CooBoo (edice No Boyzzz)

Anotace: Reece Ellisová, sedmnáctiletá americká středoškolačka, už od deseti let tráví každé léto s tátou v Londýně. A každé léto se s ním k uzoufání nudí. Samozřejmě ani v nejmenším neočekává, že by se v tomhle ohledu mohlo něco změnit, tedy aspoň do té doby, dokud na holandském letišti, odkud má pokračovat do Londýna, doslova nevrazí do pohádkově krásného Danta Gilibertiho a její let není z nejasných příčin zrušen. To se pak před ní rozprostře vidina úplně jiného léta. Léta na malebném středomořském ostrůvku, navíc ve společnosti Danteho, ze kterého se vyklube syn místního premiéra…


"Zkrácený" děj: Reece má jako každé prázdniny jet za otcem do Anglie. Na letišti však narazila do Danteho, o kterém se později dozvěděla, že je to syn premiéra. Její let je zrušen a někdo prohlásil, že letadlo obsadili teroristi, to byl samozřejmě výmysl, ale Dante (respektivě jeho otec, premiér) nechtěl nic nechat náhodě a tak nechal pro Danteho a Reece (a taky jeho ochranku) poslat soukromý vrtulník a odletěli do té země kde bydlel Dante (moc se omlouvám, ale já si nemůžu vzpomenout na název státu). Později se ukázalo, že za zrušený let nemohli teroristi, ale výbuch sopky a kvůli díky tomu nesměli létat žádná letadla a tak Reece musela ještě pár dní zůstat s Dantem. Všichni víme jak se to dál vyvíjelo, zamilovali se do sebe a... dál Vám to už neřeknu protože to by byl až moc velký spoiler :P :D

Obálka: Úžasná, ostatně jako všechny "Kubulínské" knihy. Taková hezky letně naladěná, ale mně se četla skvěle i když je tak mizerné počasí. Vpravo na obrázku je originální obálka a mně osobně se více líbí ta naše obálka.

Hl. postavy: Reece je zcela normální teenager, ale moc jsme si jí oblíbila a přišlo mi, že se mi v mnoha rozhodnutích a také v chování podobala, takže jsem vůbec neměla problém se do postavy vžít. Dante je naprosto dokonalý-nepsala jsem to už?! :D To nevadí protože je opravu skvělej, takový člověk snad ani nemůže existovat. Zamilovala jsem si ho po pár stránkách.

Můj názor: No, tak kniha se mi moc líbila a její čtení jsem si hodně užívala. Doteď jsem si myslela, že romantické knihy mě nebudou moc bavit ale tahle se mi opravdu líbila, takže snad začnu víc číst romanťárny! :D A moc se mi líbil autorčin styl psaní.

Doporučení a hodnocení: Knihu určitě doporučuji všem holkám a nesmíte se nechat odradit tím, že je to romantika (kdo ovšem vyloženě nemá rád romantické knihy tak mu asi nepomůžu). A jelikož se mi kniha opravdu moc líbila, tak jí dávám 5 hvězdiček! :D
Užijte si zbytek dne! WeRonnie

4 komentáře:

  1. Prosím, nezačínej hodnocení No, tak... Je to s prominutím hrozné a úplně to podkopává celou recenzi. A taky by ses mohla trochu rozepsat, co přesně se ti na knize líbilo. Myslím, že každému došlo, že je to romantické, jak z obálky tak z anotace. Ráda se z recenze dozvím něco nového, jaké je prostředí, jak autor píše, jestli jsou v knize hluchá místa a podobně.. Nechci tě kritizovat, ale jen mi to přijde moc krátké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za názor, příště to rozhodně změním. Nějak jsem si neuvědomila že jsem začala No, tak... vím že by se to nemělo psát (učitel mi to furt říká), ale já si občas s tím nemůžu pomoc. Opravdu děkuji

      Vymazat
  2. Na knížku už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)