pondělí 30. listopadu 2015

Nové úlovky #10 - říjen 2015

Ahoj!
Po nějaké době tu jsou zase Nové úlovky a tentokrát Vám tedy ukážu všechny nové knihy, co mi přibyli v knihovně.


Jako první jsem si koupila Spáleniště: Zkouška s filmovým přebalem. Knihu jsem si koupila už někdy na koncem září, ale článek za září jsem nepsala, tak to tu mám až teď. Všechno to bylo tak nějak na rychlo, jelikož jsem si koupila knihu, hned jí začla číst a druhý den, co jsem jí dočetla jsem šla do kina na film. A to u mě zvykem není. Furt mám doma knihy, které jsem koupila klidně i dva roky zpátky a furt né a né se k nim dostat. Určitě nejsem jediná s tímhle problémem... :D recenze


Další knížky už mám půjčené z knihovny a také jich není mnoho, jelikož jsi si říkala, že se prostě musím udržet kvůli té hromadě nepřečtených knížek co mám doma! Ostatně.. to si říkám pokaždé. Celý měsíc jsem se držela a pak v den, kdy jsem si koupila Spáleniště jsem si z knihovny odnesla ještě 3 knížky. Původně jich mělo být víc jenže už tak jsem měla čtyři knihy a cestou domu jsem si v ruce nesla Spáleniště a V šedých tónech, protože moje kabelka je prostě malá! Chtěla bych tu bezednou kabelku jak měla Hermiona.. A to se dostáváme k první knize z knihovny. V šedých tónech! Já vím, že tuhle knihu četlo už hodně lidí, ale já se k tomu ještě prostě nedostala. Dneska jsem knihu rozečetla a už jsem někde za 100 stránkou, takže všichni měli pravdu, že kniha čte opravdu rychle i na moje poměry!


Druhá knížka z knihovny je Jednou ano, dvakrát ne. Knihu jsem dočetla včera a je opravdu dobrá! Teda až na ten konec.. ten je děsný, chtěla bych si promluvit s autorkou... Spíš bych na ní začla řvát proč to skončilo takhle. Všechno vypadalo tak dobře a pak přišla první věta poslední kapitoly a nějakej happyend šel do pryč. Ale opravdu dobrá kniha by u vás měla vyvolat nějaké emoce ne? Téhle se to podařilo.

No a posledním úlovkem je Dny krve a hvězdného třpytu, což druhý díl z trilogie Kost přání. Poslední dobou jsem se tu už párkrát zmínila o prvním dílu, tedy Dcera kostí a dýmu. Jééj! :D Konečně mám doma i druhý díl, ale zatím ho odkládám, protože konec prvního dílu skončil opravdu zvláštně, tak se bojím, jak to bude pokračovat.


To by bylo dneska už vše. Snad se Vám článek líbil, protože tyhle články beru tak trochu jako vykecávací, protože sem píšu věci, které bych do recenzí dát nemohla. Nebo i když mohla, ale nejspíš by to nedopadlo zrovna dobře a znělo by to strašně povrchně. :D Kdyžtak mi dejte vědět, jestli se Vám to tak nelíbí a chce články bez těch "mých keců" okolo. :D Tak jo, užijte si zbytek dne!
WeRonnie

1 komentář:

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)