Ahoj!
Omlouvám se, že tu delší dobu nebyl žádný článek a dneska (abych to alespoň trochu odčinila) tu mám shrnutí všech NEJ knih, které jsem přečetla v listopadu a prosinci. Tedy Měsíční NEJ! Bohužel jsem ale za tyto dva měsíce přečetla pouhých 5 knih, takže se budu lehce opakovat.
Přečteno:
1. Nejlepší kniha
Tohle je opravdu těžké, dala bych sem všechny knihy až na Kukuřičný město. Ale jestli musím vybrat opravdu jen jednu, tak to bude Všechno, úplně všechno ♥
2. Nejslabší kniha
Logicky z první kategorie už jde poznat, že vyberu Kukuřičný město, protože vývoj té knihy se mi opravdu nelíbil.
3. Nejakčnější kniha
Jako nejakčnější knihu vyberu V šedých tónech, protože ta kniha je úžasná a z těch co mám na výběr je asi nejakčnější.
4. Nejnudnější kniha
Kukuřičný město, opět. Ze začátku jsem byla z knihy opravdu nadšená. Bylo to pro mě něco nového ale časem mi to už dost lezlo na nervi a to hlavně hlavní hrdina knihy. Dělalo mi velký problém knihu dočíst.
5. Nejvtipnější kniha
Girl Online, jelikož ostatní knihy jsou založené na tragédie, tudíž bych je tu asi neměla zmiňovat...
6. Nejděsivější kniha
Kukuřičný město je o tom, že nastal konec světa, kvůli tomu, že svět ovládly "obří kudlanky, který chtějí jenom dvě věci, jídlo a sex." Je to taková blbost, že by se to nikdy nemohlo stát, takže raději vyberu V šedých tónech...
7. Nejromantičtější kniha
Girl Online, která mě opravdu mile překvapila!
8. Nejbrutálnější kniha
V šedých tónech. Kniha se odehrává v období světové války a to myslím mluví za vše.
9. Nejzajímavější námět
Všechno, úplně všechno, rozhodně! Příběh o dívce, která je doslova alergická na celý svět. No řekněte, koho by to nezaujalo...
10. Nejlepší konec a rozuzlení
Tady to "trochu" poruším a vyberu do této kategorie 3 knihy. Všechno, úplně všechno má ten nejlepší a zároveň úplně nejhorší rozuzlení i konec, který mě dokázal rozbrečet i rozkřičet zároveň. Jednou ano, dvakrát ne je na tom skoro stejně. Sice ano, je to dobrý a realistický konec, jenže prostě nikdo nechce, aby mu konec knihy takhle vrazil šíp do hrudi! Někdo by to měl vzkázat autorce... A poslední je V šedých tónech. Tam to projistotu nekončí nijak. Vy se celou dobu těšíte na to, jak tam bude popisovat, jak všechno překonala a setkala se s ostatními a místo toho vám tam dají epilog, který se odehrává o několik let později. Nicméně epilog byl opravdu krásný.
11. Nejkrásnější obálka
Jednou ano, dvakrát ne. Ta obálka má něco do sebe...
12. Nejhorší zloduch
Tohle je jednoduché. Bez váhání volím Sověty opět z knihy V šedých tónech.
13. Nejlepší hrdinka
Označení hrdinka si rozhodně zaslouží Lina z knihy V šedých tónech!
14. Nejlepší hrdina
West z Jednou ano, dvakrát ne. :)
15. Nejlepší pár
Madeline a Olly ♥
Přeju hezký zbytek dne!
WeRonnie
Pěkný článek! :)
OdpovědětVymazatV šedých tonech plánuji číst a Girl Online-pořád nevím jestli si ji mám nebo nemám koupit,takže tady se pořád rozhoduji :/
Děkuji! :) Já jsem pro přečtení Girl Online, ale zase více jsem slyšela záporné komentáře na tuto knihu...
VymazatPěkné shrnutí :) Přečetla jsi toho hodně :) Kukuřičné město jsem zkoušela číst taky, ale vůbec mi nesedlo. Ani jsem ho nedočetla :)
OdpovědětVymazatDěkuju :) Teď budu muset zase udělat za dva měsíce, jelikož za leden jsem přečetla pouze jednu knihu :\
VymazatZ těchto knih jsem četla jen Girl online a také mě mile překvapila. Je to hezký příběh, napsala jsem na něj recenzi na svém blogu
OdpovědětVymazatJsi krasna
Já byla z Kukuřičnýho města nadšená :D A z Jednou ano, dvakrát ne také :)
OdpovědětVymazatJá ze začátku Kukuřičnýho města taky, ale pak mě to přešlo :D
Vymazat