čtvrtek 13. srpna 2015

Unboxing 8 - dva balíčky v jednom týdnu?

Ahoj!
A zase další Unboxing, jo.
Mám tu pro Vás další Unboxing, který bude trochu větší - respektive tu bude více fotek, tak snad se Vám to bude líbit. (Kdyžtak mi prosím do komentářů napište, jestli byste byli pro to, abych do Unboxingů dávala víc fotek a né jenom 2 - 3 fotky jak to bývá na ostatních blozích.)
To by bylo vše k tomuhle kecání a jdeme na to!




Bublinková folie! :O - to mě prostě nikdy neomrzí :D


A ke knížce jsem dostala - už tradičně - záložku, která má být sběratelská, ale vždycky mi chodí jenom tahle první :D Ale co, je super :3 Potom ještě samolepka a sleva do ... nějakého E-shopu.


A tady je konečně knížka! Ale nemyslím si, že jí někdo pozná. Nu což (co jsem to napsala?! :D )


Tadáá! Nízký tlak :3


A všimli jste si jedné super věci? Sandra Brown, né Brownová! Boží :D
Proč jsem z toho tak mimo?



Ne, ta nálepka se prostě nezaostří...


A tohle na mě čekalo ještě uvnitř knihy. Záložka a .. letáček nakladatelství Ikar a Knižní klub? Říkejme tomu tak. :D


Málem bych zapomněla... Bez přebalu.

Knihu na recenzi mi poskytl E-shop Megaknihy.cz, děkuju!

Knihu už jsem rozečetla a zatím je to fajn, ale mám v tom trochu zmatek, protože je to psané ich formou, ale každou chvíli někoho jiného. Nejdříve tam byla hlavní hrdinka, pak její známý či co, potom něčí matka (ehm...) a potom tam je někdo o kterým jsem doteď neslyšela a nechápu co tam dělá. Jo a ty postavy se tam mění bez upozornění! :D Není to rozdělené na kapitoly s těmito postavami a ani není odsazený odstavec. Klid, seš teprve na 40 stránce. Ale, je to zajímavý, to se musí nechat, protože se tam všechno točí kolem knihy, kterou napsala hlavní hrdinka s názvem Nízký tlak - překvapivě. Takže né že se to tam točí, ono se to tam celé motá, plete a dělá v tom akorát bordel. :D Toť vše. 
Bože, co to dneska se mnou je?!

Užijte si krásný vysilující, horký a na chcípnutí den! :D :D
WeRonnie

9 komentářů:

  1. Pěkné fotky! Ty komentáře k tomu mě fakt baví! :D Taky někdy bývám tak ukecaná. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :D a já se bála že si o mně budete myslet jak jsem divná :D :D

      Vymazat
    2. Tyhle typy lidí mám nejradši. :D

      Vymazat
  2. Pěkná kniha, rovněž mi tento týden přišel recenzní výtisk od Megaknih :)
    Tuto knihu jsem však nečetla, jsem zvědavá, co na ni řekneš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Vážně? Mně spíš připadá, že jí moc lid nezná. :\

      Vymazat
  4. Tvé fotky jsou krásné:)!A článek je pak živější a já si připadám jako bych u tebe byla:)!

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)