čtvrtek 25. února 2016

Unboxing #11

Ahojky!
Na začátku týdne jsem si vyzvedla další balíček, takže tu máme zase Unboxing! Zase proto, že dva články nazpátek byl také Unboxing, ale to mi určitě odpustíte, že? :D


Tadá! Někteří už určitě vědí, co to je za knihu,
jelikož ta červená obálka mluví na vše! :D


A tady jí máme! 

Pro ty, co vidí knihu poprvé, nebo si tohoto ještě nevšimli (já sama
jsem to totiž zjistila asi před 2 týdny) tu mám fotku i z boku, abyste viděli ty 
kouzelné ptáčky na těch stránkách!
Já se totiž musím přiznat, že když viděla poprvé obálku knihy (ještě před vydáním),
vůbec se mi nelíbila. Vím, že v jednoduchosti je krása, ale toto mi přišlo tak jednoduché, až to o tu krásu přišlo. Nicméně po tom, co jsem uviděla knihu i z tohohle úhlu jsem "překopala" svůj názor a teď jsem do té obálky zblázněná :3 :D Snad nejsem jediný takový šílenec...

Ještě zadní obálka! S trochou štěstí a dobrých očí tam možná i něco přečtete! :D

No a na konec tu mám ještě samolepku a záložku, kterou dávaj do každého balíku.
Ale opravdu pobavila poslední věc v balíku, a to sleva na další nákup v hodnotě neuvěřitelných 10 korun! :D Každopádně svůj kód jsem musela schovat, abyste mi to náhodou nesebrali :P :D

 ♥Za poskytnutí knihy na recenzi děkuji E-shopu MegaKnihy.cz ♥

Řekla bych, že to je konec článku. Dneska to bylo takové kratší bez povídání, tak snad Vám to nevadí.
Mějte se krásně, WeRonnie

15 komentářů:

  1. Kečupová mračna bych si chtěla opravdu přečíst. Původně jsem myslela, že se mi knížka nebude líbit. Nakonec jsem ale zjistila, že opak je pravdou a tak si jí chci koupit, protože i její vzhled je úžasný. :D
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherná!I já ji mám na svém wishlistu :)
    Příjemné čtení a těším se na Tvou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. :) Moc ti tuto knihu závidím. Četla jsem opravdu skvělé recenze :). Těším se na tvoji!

    OdpovědětVymazat
  4. Kečupová mračna vypadají úžasně! Hrozně se mi líbí ptáčci na stránkách :)

    OdpovědětVymazat
  5. O knihe som už dosť počula, ale ešte som ju nečítala :-) Dúfam, že sa ti bude páčiť :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak snad se bude kniha líbit!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Kečupová mračna mě sice moc nezajímají, ale ta obálka a ptáčci na ořezu jsou naprosto dokonalí! Užij si čtení, na recenzi se moc těším :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný přírůstek :) Kečupová mračna mají úžasnou obálku :) Taky bych se do knihy ráda někdy pustila :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)