úterý 17. února 2015

(dvou)Měsíční NEJ

Ahoj,
další dva měsíce jsou za námi, takže je tu další díl dvouměsíčního NEJ. V tomto článku Vám tedy ukážu, které knihy jsem přečetla za poslední dva měsíce a následně je rozřadím do kategorií. A za tuto dobu jsem přečetla 11 knížek, což je u mě hodně dobré, protože já čtu opravdu pomalu. Takže dost toho povídání a můžem jít na to! :D Užijte si článek :)

Přečteno:







     1. Nejlepší kniha

Tentokrát jsem nad výběrem knihy vůbec neváhala. Na 100 % je to Moře klidu. Naprosto dokonalá kniha, kterou doporučuji všemi deseti! (počkat ... deseti čeho?! :D ) Více podrobností najdete v recenzi.

     2. Nejslabší kniha

Nad tímhle jsem přemýšlela opravdu dlouho a nakonec jsem se rozhodla vybrat knihu Amélie v Paříži jako nejslabší. Protože mi přišlo, že kniha moc děje nepobrala a je tam v podstatě jenom jedna myšlenka, která se skoro vůbec nerozvíjí. Recenzi na knihu ještě nemám, ale určitě někdy bude - ale opravdu nevím kdy, protože teď mám napsat 4 recenze a do tohoto počtu se mi zrovna dvakrát nechce a ani na to nemám tolik času.

     3. Nejakčnější kniha

Hunger games! Síla vzdoru. Myslím, že vysvětlení to nepotřebuje :D Jinak recenzi si můžete přečíst zde.

     4. Nejnudnější kniha

Démonolog. Bohužel. Chvílemi mě kniha bavila, ale převažovali to chvíle, kdy jsem se hrozně nudila a nutila jsem se do toho, abych to přečetla. Recenze zde.

     5. Nejvtipnější kniha

Rozhodně kniha Danteho holka. U této knihy jsem se dost zasmála a ještě víc chichotala nad romantickými scénami. :D Recenze na Danteho holka.

     6. Nejděsivější kniha

Jediná děsivá kniha je snad Chlapec na dřevěné bedně. Je to děsivé tím, že se to doopravdy stalo. Recenze.

     7. Nejromantičtější kniha

Moře klidu! Já tu knihu zbožňuju. :D Takže o ní ještě hodně uslyšíte.

     8. Nejbrutálnější kniha

Chlapec na dřevěné bedně. Kniha je z období 2. světové války, což si myslím, že to všechno vysvětluje.

     9. Nejzajímavější námět

Ve stínu černých ptáků a Moře klidu. Nemůžu se rozhodnout, takže tu budou prostě dvě knížky. Obě mají opravdu velmi zajímavý námět, který se se v průběhu začne úžasně rozvíjet. Na první knihu ještě nemám napsanou recenzi, ale už na ní pracuji!

     10. Nejlepší konec a rozuzlení

Nad tím jsem neváhala ani chvíli. Ve stínu černých ptáků. Ten konec byl totiž prostě dokonalý!

     11. Nejkrásnější obálka

Kde hvězdy stále září. Ta obálka je tak nádherná. :D I když se v mé knihovně moc nevyjímala, já si jí vždycky všimla a koukla jsem se na ní protože na hřbetu jsou strašně hezké barvy. Nesuď knihu podle obalu. Recenzi jsem ještě bohužel nenapsala.

     12. Nejhorší zloduch

Nevím jméno toho chlápka, ale je z knihy Moře klidu a je to vlastně ten, co zavraždil Nastyu.

     13. Nejlepší hrdinka

Nastya! Moře klidu. :D

     14. Nejlepší hrdina

Leon Leyson. Hlavní postava z knihy Chlapec na dřevěné bedně. Jinak kdybych mohla i vedlejší postavy, tak vyberu Oscara Schindlera, z této knihy. Protože zachránil přes 1100 židů, a to je pro mě hrdinství.

     15. Nejlepší pár

Dobře, mám 4 kandidáty, mezi kterými se nemůžu rozhodnout a vlastně ani nechci, snad Vám to nebude vadit :D
Reece a Dante - Danteho holka
Nastya a Josh - Moře klidu
Eleanor a Park - Eleanor & Park
Mary a Stephen - Ve stínu černých ptáků ... menší detail je, že Stephen hned ze začátku umřel.

Tak to je všechno :D Snad se Vám tento díl líbil a budu moc ráda za jakoukoliv odezvu! :) WeRonnie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)