úterý 10. února 2015

Unboxing (2)

Ahoj.
Když jsem přišla minulý týden ze školy domů, mamka mi úplně s klidem řekla, že mám na poště nějakou knížku a kvůli tomu, že jsem měla ve škole opravdu špatný den jsem to ignorovala a šla jsem do pokoje, a až potom mi to došlo a moje nálada se zvedla na nejvyšší možnou úroveň. Přemlouvala jsem mamku, abychom tam zajeli, jenže pak jsem si vzpomněla na to, že naše pošta změnila otvírací dobu a to, že mají otevřeno ve všední dny od 8 do 11 hodin. -.- A kdy tam mám asi zajet když mám školu?! No nakonec si to mamka nějak zařídila v práci a zajela mi pro ten balík. A já jsem byla hrozně nedočkavá, ale chtěla jsem to zdokumentovat, tak jsem vzala aspoň ten mobil a balík jsem nafotila. Tím chci taky naznačit, že fotky nejsou tak kvalitní, ale to mi snad odpustíte :D
Balík už mám doma ! :3

Menší detail je, že jsem vůbec nevěděla o tom, že mi příjde nějaká
knížka, takže překvapení! Jak já nesnáším překvapení -.- :D
Podle obálky už možná víte, co je to za knížku.
Já to ale věděla hned, jak jsem ji uviděla... :D

Eleanor & Park! Bože můj, konečně to mám doma!

Ta obálka je naprosto dokonalá :3 Co myslíte?

Kartonem opravdu nešetřili! Aspoň se knize nic nestalo...

Jak já nemám ráda, když píšou komentáře od spisovatelů na přední obálku! -.-

Jak já tu bublinku miluju :D :D
Děkuju Yoli!
Moc vděčím internetovému knihkupectví Arara.cz za poskytnutí této skvělé knihy jako recenzní výtisk. Můžete se těšit i na recenzi, která vyjde už zítra.
WeRonnie.

6 komentářů:

  1. Knížku bych si moc chtěla přečíst! :-D Těším se na tvou recenzi - jsem zvědavá, co na ni říkáš :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Knižka je pekná, ale ešte som ju nečítala. Dostalo sa ku mne zatiaľ iba Fangirl a to bol podľa mňa taký priemer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eleanor a Park bych nejspíš také zařadila do toho průměru, i když možná ještě o něco málo lepší než průměr :)

      Vymazat
  3. Takovéto překvapení já teda miluji! :) U nás taky mají na prd otvírací dobu pošty, věčně tam nestíhám chodit a mamka to za mě vyzvedávat nemůže. Jinak krásná kniha, hned mi to bylo podle zadní strany jasné. Doufám, že se ti bude líbit víc než mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha. Kniha se mi líbila, ale né tak jak jsem očekávala. :\

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)