Aréna jedna - recenze

Aréna jedna - recenze

Autor: Morgan Rice
Díl: 1/3
Počet stran: 240
Rok vydání: 2012

Nakladatelství: The Vision

AnotaceNew York. Je rok 2120. Amerika je srovnaná se zemí, zničená druhou občanskou válkou. V tomto postapokalyptickém světě dokáže přežít jen málokdo. A většina z nich jsou členové agresivních gangů, predátoři žijící ve velkých městech. Do okolí vysílají hlídky, které hledají otroky, čerstvou potravu pro jejich oblíbenou smrtící zábavu: Arénu Jedna. Je to stadion smrti, kde musí soupeři bojovat na život a na smrt tím nejbarbarštějším způsobem. V aréně existuje jen jedno pravidlo: nikdo nepřežije. Nikdy.

Obálka: Obálka se mi líbí je opravdu zajímavá. Ale originální obálka se k tomu hodí víc. Další díl z této série ponese jméno Aréna dvě! (jak nečekané :D ) ale vůbec se nemůžu dohledat kdy a já prostě potřebuju další díl! Takže jestli někdo četl tak mi prosím napište co víte.

Děj: Příběh se odehrává v New Yorku. Svět se rozdělil na dvě strany, mezi kterými vládly nepokoje. Nikdo však nevěděl, že to skončí tak, jak to skončilo. Nenáviděli se země, města, dokonce i mezi sousedy panovali nepokoje. Až do té doby, co na městský park dopadla omylem bomba (nepřipomíná Vám to něco v dnešní době?). Potom už z války nebylo cesty ven. Rozpoutalo se několik vln plných nenávisti.
Brooke se svou sestrou Bree se jako jedněm z mála podařilo utéct a schovat se v lese. Několik let se tam ukrývali před Otrokáři, kteří pochytávají zbytky lidí a dávají je do Arén. Až do doby, kdy Bree unesli. Brooke se vydá jí hledat a cestou doslova narazí do Bena, kterému unesli bratra. Spolu pak jdou hledat svoje sourozence.

Hlavní postavy
Brooke byla velice zajímavá postava s ještě zajímavějším životem a odvahou. Do této postavy jsem se velmi lehce vžila. Jediné co mi vadilo na této postavě je, že je nejspíš nesmrtelná :D (vím že bych měla být ráda ale je to prostě divné). Myslím, že normální člověk by už umřel minimálně třikrát. Její sestra, Bree se mi zdála až příliš nerozvážná a trochu i rozmazlená. Ben na mě úplně zapůsobil <3 Na něm mi zase trochu vadila jeho zbabělost ale postupem času se z něj stal... prostě super, príma kluk.

Můj názor: Příběh mě opravdu chytl a skoro nepustil. Myslím, že autorka chtěla varovat k tomu, aby nedošlo k válčení mezi politickými stranami. Knihu určitě doporučuji, je velmi čtivá a dobře promyšlená a ode mě dostává 5 hvězdiček.
Co my víme, třeba takhle za těch 100 let skončíme taky.