neděle 6. července 2014

Knižní dvoutýden #1


 Takže ahoj! Jak jste si mohli všimnout tak já už jsem taky začala bláznit s Knižním týdnem :D Ale nebudu jako ostatní protože já moc knížky nekupuji (pouze když mě to velmi zaujme a když to má do knihovny přijít pozdě). Takže když si něco koupím tak to sem přidám, ale bude to jednou za dva týdny . Budu se snažit aby tyhle články byli vždy zveřejněny do nedělního poledne ale nezlobte se, když to někdy nestihnu.



Koupeno knížek: 2
Přečteno: 2

Koupené:

 Tento týden jsem se neovládla a šla do Levných knih. Původně se mi tam líbili 4 knížky ale věděla jsem, že by to stejně jenom leželo na poličce protože teď absolutně nestíhám číst (za poslední měsíc jsem si domů přitáhla 16 knih z knihovny) no a tak jsem si nakonec vybrala pouze dvě. Zapomenutá a  Dědička (1. díl ze série Svět Tryllů).

Přečtené:
První knížkou, kterou jsem přečetla je Ještě než umřu. Za pár dní se tu objeví recenze právě na tuto knížku :)
Druhou knížkou je poslední díl ze série Galaxie, Všechny barvy Země, na kterou recenzi dělat nebudu protože je to trilogie a na tu se špatně dělají recenze (kvůli spoilerům)

Doufám že se vám článek líbil :-) a jestli máte nějaké připomínky nebo doporučení, klidně to napište do komentářů ;-) Veru

2 komentáře:

  1. Zapomenutá je v LK? Já tam nedávno byla a nevšimla jsem si ji. :(
    Dědičku jsem si taky koupila. :)
    Levné knihy jsou super. :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)