úterý 4. listopadu 2014

Knižní dvoutýden #6

Ahoj,
předem bych Vám chtěla zdělit dvě věci. Nejdříve Vám moc chci poděkovat za aktivitu na článku Nejočekávanější knižní tituly. V ten den byla aktivita skoro čtyřnásobná než u normálního článku a za to Vám ještě jednou moc děkuji! Za druhé bych se Vám chtěla omluvit že předešlé dva dny. Chtěla jsem přidat dva příspěvky jenže se mi nějak rozbil notebook takže jsem to nemohla napsat... tudíž je očekávejte v průběhu tohoto týdne. Brzy "snad" už dočtu 15 minus, čtu to poměrně dlouho ale já to nechci přečíst takhle rychle, chci si tu knihu pořádně vychutnat! Takže tedy tak v sobotu očekávejte recenzi... No a teď bych se asi mohla vrátit k tématu co?

Přečteno: 1
Koupené: 2
Rozečtené: 1

Přečtené:

Za dva týdny jsem přečetla pouze jednu knihu: Dech. Knížku jsem četla týden a ten zbylý týden jsem četla právě 15 minus a jsem už trochu za půlkou! Opravdu skvělý výkon (samozřejmě to byla ironie). Každopádně, jestli se chcete dozvědět něco víc o Dechu tak už jsem napsala recenzi (zde).



Koupené:

   Za tyto dva týdny jsem si koupila 2 knížky. A je to 2. a 3. díl z trilogie Svět Tryllů. Druhý díl se jmenuje Rozpolcení a třetí Boj o trůn. Koupila jsem si je, protože jsem si už asi před několika měsíci koupila první díl - Dědička. A samozřejmě jsem chtěla mít sérii kompletní, i za cenu, že by se mi to nelíbilo.
   Včera (tedy v úterý) jsem zašla do Levných knih a koupila jsem si Horečku (2.díl ze série Zahrada nesmrtelnosti) a ještě pokukuji po dalších dvou knížkách takže se uvidí.


Rozečtené:

   Před týdnem jsem rozečetla 15 minus (jak už jsem tu několikrát zmínila). Jsem už za polovinou a knížka je skvělá! Má dna jen jednu důležitou knihu. Pokaždé, když si začnu nějakou postavu oblibovat, tak do 20 stránek zemře! -.- To mě opravdu deptá. Ale tak ti tři moji nejoblíbenější zatím žijí.


Mějte se krásně! :) Verča

2 komentáře:

  1. 15 minus bych si ráda přečetla, vypadá to skvěle a navíc to všichni doporučují :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)