neděle 25. ledna 2015

Knižní dvoutýden #12

Ahoj!
Takže další dva týdny jsou za námi, takže je tu další Knižní dvoutýden a dneska vám tu představím pouze 4 knížky, protože už je zase škola a blíží se pololetí, a učitelé nás tedy s těmi testy nešetří!

Nové knihy: 2
Přečtené: 2
Rozečtené: 1



Nové knihy:

  Takže první kniha je ještě dodatečně od kámošky k Vánocům a je to kniha Tak padne náš svět. Tuto knihu jsem si i půjčila z knihovny, takže jsem jí šla vrátit, abych jí zbytečně někomu držela. Na tuto knihu stále slýchám samé dobré ohlasy, takže se na ní opravdu těším, ale počítám, že se k ní dostanu až za hodně dlouho dobu, což je mi líto no, ale mám doma knihy, které jsou přednější.
   Další kniha je od stejné kamarádky, která má mimochodem také blog na který se určitě můžete podívat (literary-infinity.blogspot.cz). Je to anglická kniha, za kterou jsem moc ráda, protože by se tím třeba mohla zlepšit moje angličtina ne? Aspoň v to budu doufat... I heart Paris. Tato kniha u nás vyšla pod názvem Zbožňuju Paříž a je to 3. díl v sérii, jenže co nechápu je, že u nás vyšel pouze první, třetí a pátý díl ze série. Myslím, že na sebe díly nějak moc nenavazují, takže snad nevadí, že nebudu mít přečtené předešlé díly. Už jsem si i pár stránek četla a vypadá to slibně. Na přečtení knihy I heart Paris bych se chtěla vrhnout tak za 2 měsíce, tak snad se to podaří.

Přečteno:

   První knihou je Démonolog. Tuto knihu jsem četla až moc dlouho, takže možná i poznamenala můj názor na ni. Ale kniha se mi líbila, chvílemi mě dost bavila a za chvíli zase nudila a také to byla hodně ... inteligentní kniha. Až nedávno jsem se odhodlala napsat recenzi, takže jí to zanedlouho můžete očekávat.
   Další kniha, je Moře klidu. Tato kniha mě tak neuvěřitelně překvapila a našla si jasnou cestu k mému srdci. V této knize je snad vše, co bych já v ní vidět chtěla. Je tam romantika, psychologie, tajemno a jak už to tak bývá, naprosto dokonalý kluk. Na tuto knihu určitě napíšu recenzi, protože bych chtěla, aby si tuhle knihu přečetlo víc lidí, protože ta kniha je prostě úžasná!

Rozečteno:

   Už asi od čtvrtka mám rozečtenou knihu Amélie v Paříži. Myslela jsem si, že když je kniha tak tenká (má 144 stránek), přečtu ji za jeden večer, ale nějak jsem se spletla. Sekla jsem se u strany 99 a nějak se mi do čtení nechce, i když mě to baví. Na knize mi vadí akorát příliš velké množství francouzštiny. Pro někoho, kdo umí francouzsky to možná může přijít jako dobrý nápad, ale já umím pár slovíček a vadí mi, když si tam hlavní hrdinka s někým povídá a najednou je tam francouzská věta, bez překladu. Jinak se mi kniha líbí, četli jste ji někdo?

Je tu konec článku a já Vám jako obvykle popřeji hezký zbytek dne. :D
WeRonnie

2 komentáře:

  1. Moře klidu bych si chtěla přečíst taky. Všude na ni čtu skvělé recenze, takže musí být opravdu dobrá. :) Já teď taky moc nestíhám kvůli škole, ale co se dá dělat. Ta je nejdůležitější :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moře klidu si přečíst musíš! Je to naprosto dokonalá kniha, tedy alespoň podle mě... řadím ji mezi nejlepší knihy co jsem kdy četla :) Asi za týden tu bude i recenze ;)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)