čtvrtek 5. března 2015

Unboxing #3

Ahoj!
Před pár dny jsem si byla na poště pro další balík, takže je tu další Unboxing. Úplně pokaždý si říkám, že až mi příjde další knížka, že si prostě pro ten foťák dojdu, aby to mělo aspoň nějakou lepší kvalitu, jenže vždycky jsem tak natěšená, že jsem ráda když mám po ruce mobil. :D A když jsem se koukala na ty fotky, tak vypadali, že jsou dobré, ale jak jsem je dala do počítače, tak se to nějak přeformátovalo a některé fotky jsou hrozně rozmazané, takže tady bude jenom málo fotek, které budou také rozmazané, tak se prosím nezlobte :( Fajn, už můžete hádat, co mi přišlo.


Koukněte na to! :( Jak tohle může někdo udělat? 

Skládačka :D Ale tahle skrývá skvělé překvapení! :3

Bu-bu-bublinky!! :DDD

Je to knížka Doctor Who: Závoj smutku!


Jako správný fanoušek seriálu jsem si nemohla nechat ujít tuto knihu!

Mám další záložku! Úplně stejnou jako minule :D
Takže, jestli to takhle pujde dál, brzy bude soutěž o tyhle krásné (žejo?) záložky!
Stáli byste o záložky?

11. Doctor! <3

A nakonec... trochu zvláštní fotka :D

Za poskytnutí této knihy děkuju E-shopu MegaKnihy.cz!
Jinak, Závoj smutku už jsem přečetla a musím říct, že to byl super zážitek :D Do týdne očekávejte recenzi - snad. 
WeRonnie

6 komentářů:

  1. No uprimne bych o zalozky nestala, taky jich mam haldu a zrovna uplne stejnych jako ty :D

    OdpovědětVymazat
  2. A já bych ty záložky brala, jsou hezký XD

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva, další fanoušek Doctora Who. :) Já jsem včera dočetl druhou u nás vydanou knihu, Daleckou generaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fanoušci Doctora jsou všude! :D na další díl se také chystám :)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)