čtvrtek 16. dubna 2015

Unboxing #5 - Zase další soutěž?!

Ahoj,
je tu další článek a tentokrát je to Unboxing! Před pár dny mi přišel balík a v něm tahle super novinka! No a jak se ke mě dostala? Ehm, snad mě nebudete nenávidět, ale vyhrála jsem další soutěž. Ještě to není ani měsíc od toho, co jsem vyhrála další soutěž, takže mám asi fakt velký štěstí protože když jsem vyhrála už 4 knižní soutěže... Já si snad půjdu vsadit! :D Fajn, jdeme na to...

Knihu jsem si byla vyzvednout v Neoluxoru, kde mi to dali
pouze do takovéhle tašky :( Ale tak co... :D

Teď už nejspíše víte, co je to za knihu, že? 

Ano! Je to kniha Plavec od Joakima Zandera.

V knize jsem našla ještě takovýhle papírek a já naivní jsem si
myslela, že tam bude alespoň "Gratulujeme!" :D :(
A jelikož jste měli minule výhrady k tomu, že jsem zde zveřejnila
své jméno, tady jsem ho raději zakryla :P

Plavec z boku :3 ...

A ještě bez přebalu! :O
Možná chcete ještě vědět, za co jsem knihu dostala :D Takže, je to tedy za soutěž, ale tentokrát jsem nevyhrála tím, že mě náhodně vylosovali. Prý se jim líbil můj komentář na tuto knihu a tak mě odměnili Plavcem! Ani nevíte jak jsem byla neskutečně šťastná, když mi přišel od nich E-mail. :D
Tímto bych Neoluxoru ještě jednou chtěla mockrát poděkovat za knihu!
WeRonnie

2 komentáře:

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)