neděle 19. července 2015

Soutěž - vyhodnocení!

Ahoj! :)
Dnes je 19. července a to znamená, že včera jsem ukončila svojí 1. soutěž. Ani nevíte, jak strašně moc jste mě potěšili. Psali jste tam opravdu hezké věci a také i kritiku, za kterou jsem ráda, protože aspoň už vím, co mám zlepšovat.

Zúčastnilo se Vás přesně 30, za což Vám moc děkuji! Jste opravdu skvělý! :)

Poznatky z formuláře:

1. Nejprve vzhled celkově - V tomhle případě jste se rozdělili na dva tábory. Polovina lidí mi psalo, že se jim design blogu strašně líbí a že by to maximálně chtělo trochu rozsvítit. Zbytek psal, že se jim design moc nelíbí, že fotka se nehodí na můj blog, že je to příliš tmavé nebo třeba to, že mám malé písmo. No a řekněte mi, co si teď mám myslet? :D Dlouho jsem o tom přemýšlela, ale nakonec jsem se rozhodla, že design nechám tak, jak je. :)

2. Dále jste mi psali, že se Vám nelíbí záhlaví. Řeklo mi to více lidí, takže jsem se rozhodla, že s tím opravdu něco udělám. :)

3. S nadšením jsem také zjistila, že hodně lidem se líbí moje recenze. Styl psaní, energie která z nich vyzařuje a tak. Z toho jsem byla strašně šťastná. Děkuju!

4. Také jste mi chválili Unboxingy a to jich mám pár... Děkuji!

5. Docela mě zarazilo to, že mi tam někdo napsal, že se mu u mně na blogu líbí, že moje články jsou pravidelné. Ti, co mě alespoň trochu sledují vědí, že já s pravidelností zrovna nekamarádím. :D Naopak jste mi tam psali, že Vás to celkem mrzí (ta nepravidelnost), takže já se opravdu pokusím znovu začít psát častěji články. - Schválně jak dlouho mi to vydrží... Nicméně, teď týden budu mimo wifi, takže prozatím to padá. Ale pak snad! :)

Toť asi vše. :)

Tak a už bychom mohli jít na to vyhodnocení ne? :D

Původně jsem to chtěla udělat hezky přes papírky a vylosovat z kloboučku, jenže ve slosování je přesně 90 vstupů. A na to abych stříhala 90 papírků jsem až moc líná, takže vyhrálo losování přes Random.org. :D
Hmm... 

Pod číslem 36 se skrývá...
Adris
které tímto moc gratuluji! :)

A ještě nakonec bych chtěla poděkovat E-shopu Megaknihy.cz, za poskytnutí výhry.

Tak já jdu psát E-mail výherkyni a Vy si užijte zbytek krásného nedělního dne! :) 
WeRonnie

3 komentáře:

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)