pondělí 23. května 2016

Nové úlovky #13 - Březen, Duben

Ahoj!
Už je to asi třetí článek za sebou, co se na začátku omlouvám za (ne)aktivitu a slibuju, jak se to zlepší... tak na potřetí by se to už snad mohlo povést ne? :D máte tu skoro červen a tak jsem se rozhodla, že už uplynula ta správná doba na to, abych vydala Nové úlovky za měsíce březen a duben (vím, že nejste žádní blbci, ale stejně napíšu, že to byl takový laciný pokus o vtípek)! Ukážu vám tu 7 knih a z toho mám 4 už přečtené (a to se u mě často neděje)! Jdeme na to? Ano! (já jsem dneska tak vtipná :D )

Recenzní výtisk

Jako první tu mám Artyčoková srdíčka od Slovartu. Kniha byla opravdu pěkná. Bude to znít divně, ale představte si roztomilé štěňátko/koťátko/králíčka/pavoučka nebo nevím co ještě, a ono na vás tak roztomile kouká smutný očkama až vás to pohladí po duši, (u toho pavouka to asi fungovat nebude) tak přesně takhle na mě působila. Více se dozvíte v mé recenzi, ve které už žádná zvířátka nevystupují, ale i tak by se vám mohla líbit :D

Recenzní výtisk nebo možná dárek (kdo ví...)

Druhou knihu jsem dostala na Yoli narozkách a je to kniha Will Grayson, Will Grayson. Každý kdo tam byl dostal limitovaný sběratelský výtisk, a to asi měsíc před vydáním! Takže já byla celá pryč z toho a už jsem plánovala, jak to rychle přečtu, napíšu recenzi a tu vydám ještě před samotným vydáním knihy. Se čtením ani nebyl takový problém, ale s tou recenzí ano. Čas běžel, datum vydání se stále blížilo, všude recenze na knihu od blogerů, co měli také tu čest dostat knihu a moje recenze furt nikde. Datum vydání, recenze od ostatních blogerů a ask what? Recenze doteď není napsaná ani rozepsaná. Jsem fakt děsná, ano, vím to.

Z knihovny

Do knihovny jsem přišla odhodlaná si už něco s sebou odnést, ale omezila jsem si to na 3 knihy, protože doma mám hromadu (spíš tři čtyři) nepřečtených knih. O pár hodin později: "Dobrý den, já bych si chtěla prosím půjčit těhlech 6 knížek :)". No a odnesla jsem si tedy Útěk z teritoria smrti. Na to jsem opravdu zírala, že za tak krátkou dobu po vydání jí měli dostupnou. Potom Kdybychom se neviděli, Les rukou a zubů, na který to se opravdu těším! Je to už starší kniha (pro Verunku je evidentně rok 2009 už nějaký středověk :D ), ale já do ní vkládám naději a snad mě trochu i vyděsí!


Potom mám z knihovny ještě Nocte a Tahle píseň ti změní život. Nocte bylo prostě aach, uch, mmm.... Prostě dokonalý!♥ Napsala bych, ať se těšíte na recenzi, ale tu určitě nenapíšu dřív jak za 10 tisíc let a pravděpodobně v ní nebude jediný normální slovo. Tahle píseň ti změní život bylo o něco slabší. ale furt to bylo dobrý!



Tak jo, já doufám, že se vám tenhle divně napsaný článek líbil. (já se za to omlouvám, ale mám zase po delší době dobrou náladu, tak se to projevuje i tady, snad to tolik nevadí)
Všem přeji krásný den!
WeRonnie ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)