čtvrtek 16. října 2014

To-Be-Read #7 Moře klidu

Už tu docela dlouho nebyla nějaká kniha, kterou bych si moc ráda přečetla... a jelikož teď moje aktivita není vůbec dobrá tak jsem se rozhodla že se to pokusim nahodit aspoň právě tímhle článkem. Tak doufám že se budete bavit ;)

Moře klidu, to je kniha, kterou si čtenáři buď zamilují a nebo je absolutně nebaví. Já doufám že budu patřit do té první skupiny. Kniha je hodnocená přibližně 90 % jak na Databázi knih tak i na Goodreads.

Anotace: Dva a půl roku. Tolik času uplynulo od té hrozné tragédie. Po ní už nic nebylo jako dřív. I z Nastyi Kashnikové zbyl jen stín holky, kterou byla před tím. Teď je rozhodnuta nechat temnou minulost za sebou a držet si všechny lidi pěkně daleko od těla. Tenhle úmysl jí ale vydrží jen do chvíle, kdy se potká s Joshem Bennettem. Je osamělý stejně jako ona. A neuvěřitelně přitažlivý. 
   Joshův příběh zná kdekdo: všichni lidé, které miloval, zmizeli z jeho života. Teď má sedmnáct roků a zůstal úplně sám. A když je vaše jméno synonymem pro smrt, lidi se s vámi moc nebaví. Až na Nastyu. Ta se naopak Joshe drží jako klíště a postupně se stává součástí každé stránky jeho života.
   Táhne je to k sobě, jiskří to mezi nimi stále silněji. Ale zároveň se Josh začíná zamýšlet nad tím, jestli se někdy dozví všechna tajemství, která před ním Nastya skrývá. A vlastně ani sám neví, jestli se je dozvědět chce.

Obálka: Jde vidět že nakladatelství Domino se inspirovalo nádherným anglickým originálem (obrázek vlevo) a velmi se jim obálka povedla. Nedokážu však posoudit, která obálka je hezčí, ale kdybych si opravdu musela vybrat tak beru anglický originál protože se mi líbí písmo :D Na obrázku vpravo je další anglické vydání.





Jak už jsem psala, čtenáři po dočtení se dělí na dvě skupiny a doufám, že až si přečtu Moře klidu tak budu patřit mezi ty, které to naprosto uchvátilo. Příběh vypráví o tom, jak život může být těžký. Autorka Katjy Millay zasadila svůj příběh do knihy a z toho vznikl příběh o lásce. Příběh by si měl hrát se čtenářovými city a jestli se to stane, tak budu velmi šťastná protože teď po všech těch dystopiích potřebuji přesně tohle!

Tak o bylo všechno a další díl bych chtěla udělat třeba za týden ale ještě moc nevim co teď vybrat. Seznam je sice nekonečný ale když si mám vybrat co číst tak najednou přijde velmi obvyklá věta: "Já nemám co číst". Takže asi tak :D   
A koukejte si užít zbytek týdne! Verča, Váš snílek.

4 komentáře:

  1. Tahle kniha mě naprosto rozebrala, v tom dobrým smyslu. Myslím, že za přečtení opravdu stojí)

    OdpovědětVymazat
  2. Beze sporu patřím k té první skupině. Jedna z NEJLEPŠÍCH knih!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super.. láká mě to víc a víc si jé přečíst co nejdřív :D

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)