úterý 23. února 2016

Křest knihy Adaptace od Miroslavy Varáčkové

Ahoj!
Dneska tu pro vás mám takový menší větší report z jedné akce. :)

Nevím, jestli jste to zaznamenali, ale v pátek (19. 2.) nakladatelství Slovart uspořádal křest knihy Adaptace slovenské autorky Miroslavy Varáčkové. A já měla to štěstí, že jsem díky skvělé Rachel Roo měla možnost se této akce zúčastnit.

Neumíte si představit, jak děsně nervózní jsem byla! Přeci jenom, byla to VIP akce, takže někdo jako já tam neměl co dělat a hlavně šlo o to, že všichni se tam navzájem znali a když uviděli mě, místo mé hlavy určitě měli velký otazník. Pokud si mě teda vůbec všimli... :D

Hned při vstupu jsme všichni dostali naprosto božanskou látkovou tašku! Už dlouho jsem nějakou chtěla a teď jednu mám, a dokonce i s knižní tématikou! Ta naprosto božanská taška obsahovala ještě tužku, placičku a záložky a to vše bylo s popisem "(Ne)suď knihu podle obálky." A samozřejmě v tašce nechyběla ani samotná kniha Adaptace.

Chvíli jsme ještě tak posedávali, povídali si, a pak přišel program večera a s ním i autorka. Autorku neminul samozřejmě i rozhovor, ve kterém jsme se dozvěděli mnoho zajímavého. Adaptace je mimo jiné autorčina druhé dystopie (avšak Adaptace je první kniha, která vyšla u nás), ale napsala i knihy s dívčí tématikou a celkově romány pro dívky. Takže je taková všestranná. Poté nám sama autorka přečetla krátkou ukázku z její knihy a potom následovala samotná křest. Křtilo se obyčejnou vodou, protože právě voda má v Adaptace velký význam. Křtilo se tedy tak, že se nechala bílá růže namočit do sklenky s vodou a kniha se pak tou růží symbolicky pokapala.

To je ten Cupcake! :3
fotka z mého instagramu (účet je soukromý,
ale vám to klidně potvrdím ♥ :D)
Na řadu přišla autogramiáda a chvilka času opět pro nějaké to povídání. Samozřejmě jsem si také nechala knihu podepsat a mám k tomu i milé věnování. :) Teď se přesunem na další důležitou část této akce a kdo mě dobře zná, ví, že jde o jídlo. :D Slovart to měl opravdu skvěle připravené mimo výborných slaných koláčů tak byli i naprosto úžasné a stejně skvěle chutnající cupcaky! A nebyl to jenom obyčejný cupcake, protože na něm byla i zmenšená Adaptace! Dejte dohromady knihu a jídlo a půjdu za vámi na konec světa! ♥ Nicméně knížečky byly opravdu výborné a i na pohled vypadaly dobře, nemyslíte? :P

Pak přišla na řadu kreativní soutěž o 4 omalovánky (které teď frčí! ...bože, mluvím jak moje mamka :D) a tombola. Kreativní soutěže jsem se nakonec nezúčastnila, protože v tu chvíli si dal mozek pauzičku a nehodlal nic vymyslet, no nevadí. :D A pak přišla tombola, výherci byli všichni. K mému překvapení jsem ale byla až úplně poslední. No, někdy to přijít muselo, když do teď jsem měla takové štěstí. Každopádně jsem vyhrála knihu The Pointless Book od Alfieho Deyese (ano, ten youtuber).

Jsem strašně ráda, že jsem měla možnost se této akce zúčastnit, a taky doufám, že to není poslední akce, na které jsem byla. Slovartu se akce neskutečně podařila, snad v nich bude pokračovat. Vám všem ostatním přeju krásnej den a doufám, že jsem vám mým článek alespoň trochu vytvořila úsměv, protože já se tu spokojeně tlemím z vydařené akce i zpětně, díky tomuto článku. :D Né fakt, mějte se krásně!

WeRonnie

4 komentáře:

  1. Klídek, já se taky skoro s nikým neznala (ne osobně) a hádám, že mě taky moc lidí nepoznalo, ale hlavní je, že jsem si akci užila. :D A jak vidím, ty taky, bylo to stranšně fajn a sama za sebe přiznávám, že těch 40% spokojenosti minimálně tvořilo právě to jídlo. :D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)