úterý 16. února 2016

Zde hádá Akinátor (2)

Ahoj!
Po dlouhé době tu mám opět další článek do série Zde hádá Akinátor. Po několika hodinách jsem konečně dopsala tento článek (kdo by řekl, že to bude trvat tak děsně dlouho!). Řekla jsem si, že se budu opravdu hodně snažit, aby to vypadalo co nejlépe a alespoň trochu to pozvedlo tento článek. Tak jsem si všech skoro 50 fotek hezky ořezala, upravila a když už se mi nahrály právě sem do článku, zjistila jsem, že se ty upravené fotky vůbec neuložily a sem se mi nahrál pouze print screen. To mě opravdu naštvalo a už jsem se chtěla na to vykašlat, ale tak co bych pro vás neudělala že! :D Tak jsem je teda upravila znova ale tentokrát jsem jenom ořezala kraje obrazovky abyste neviděli třeba moje záložky (né že byste v nich dokázali něco přečíst, jelikož jich tam zrovna bylo 21...) a jak už jsem z upravování těch fotek byla vynervovaná, podařilo se mi jich i několik smazat! Což si asi můžete všimnout že chybí např. 24. a 27. otázka. Takže ani nevíte, jak strašně jsem ráda, že teď už je skoro všechno tak, jak má být! :D

Meme z dílny Nia Arokh


A o co tedy jde?
Klasická hra Hádej, kdo jsem. Až na to, že tentokrát hádá počítač jménem Akinator.
Ten se ptá na různé otázky (bohužel anglicky) a vy odpovídáte buď; ano, ne, nevím, pravděpodobně ano nebo pravděpodobně ne.

Jdeme na to! Klidně hádejte spolu s Akinátorem a do komentářů napište, jestli jste lepší jak Akinátor. :D
Jestli má děti? Sama je ještě dítě...

Nene

Ne

Ano! 

Správně!

Jestli má super schopnosti? To bohužel ne, jedině kdyby se počítalo, že je super roztomilá :D

černé afro :D

No určitě ne do muže, vždyť jí je asi 12! :D

určitě do školy předtím chodila...

Japonka? Ne-e

Bratra a 3 sestry ... teda aspoň myslím


Není ani z kreslené pohádky. ani ze seriálu

Och, ano!

Co? Ne!

Nemá :D

Podruhé - Ano

Ale noták!

Lukostřelec není, ale už se určitě blíží!

Není lukostřelec...

Myslím, že všechny jsou mladší.

Nic takového ani neznám.

Ano má mladší sestričky.

Bohužel ano :(

Ta to opravdu není :D

Ne

Ne

Tak ale už!

Ne

Ano, její matka žije.

To víme už od 5. otázky...

Nee

To je snad ten poslední člověk, co by mohl být špatný

Ne, ale už jsi blízko! :)

Anoo!! - všichni už zřejmě víte ne? 

Také.

Ano :3


Ano.

Dlouhýma bych to asi nenazvala.


Správně byla to Rue z The Hunger Games! Také bylo načase po těch skoro 50 otázkách :D
Všichni jste určitě byli chytřejší, že? :P


Upřímně doufám, že se vám článek líbil, a že jsem se tu s tím nedělala zbytečně.
Přeju krásný zbytek dne! :3 WeRonnie

2 komentáře:

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)