úterý 16. prosince 2014

(dvou)Měsíční NEJ

Ahoj,
moc se Vám omlouvám že tento článek je tak pozdě ale já prostě poslední měsíc nemám vůbec čas, ale tak konečně je to DvouMěsíční NEJ! :)
Jestli nevíte, v čem spočívá tenhle projekt, tak to se ještě pro jistotu stručně napíšu. Jde vlastně, ukázat knihy, které jsem za dva měsíce přečetla, a následně je rozřadit do "kategorií". No a dneska to bude za měsíce říjen a listopad. Tak dost povídání a jdem na to! :D

Přečtené knihy:



   1. Nejlepší kniha

No, tak tohle je dost těžké rozhodnutí. Rozmýšlím se nad Vražednou pomstou a 15 minus (tím to ale vůbec nepřirovnávám k sobě!). Ale víc se mi asi líbilo 15 minus, protože jsem od Vražedné pomsty čekala víc a tak mě trochu zklamala. A tímto ji chci i nenápadně doporučit! :D Recenze na 15 minus


   2. Nejslabší kniha

Dech. Všechny knihy se mi moc líbili ale nejslabší byl asi Dech, nápad je skvělý, styl psaní také ale chybí tomu... šťáva?! :D No, zkrátka mě kniha moc nechytla, ale tím vůbec neříkám, že je kniha špatná. Recenze na Dech


   3. Nejakčnější kniha

Tohle je ještě těžší! :D Všechny knihy které jsem četla jsou akční a postapokaliptické. Ale vybírám Nebe v plamenech, protože tam se opravdu neustále něco dělo. Recenze na Nebe v plamenech


   4. Nejnudnější kniha

Fajn teď mě asi ukamenujete ale nejmíň mě bavil Hostitel, nejspíš to bude tím, že jsem ho četla hrozně dlouho. Zkrátka jsem od toho čekala víc, více akce, dobrodružství, více všeho! :D Recenze na Hostitele

   5. Nejvtipnější kniha

Nejvtipnější?! Ve všech těchto knihách jde o přežití takže tam moc vtípků nenajdete. :D Přesto vybírám Labyrint: Útěk, protože části mě pobavilo už jenom chování hlavního hrdiny. Recenze na Labyrint: Útěk.

  6. Nejděsivější kniha

Určitě kniha Dech. Kniha je děsivá už jenom proto, že se všechny věci, co se tam stali můžou stát i nám v běžném životě.

   7. Nejromantičtější kniha

Co jsem to za ty dva měsíce četla?! Samé vraždy a žádná romantika, však já si to vynahradím. :D No ale v knize Monument 14 - Nebe v plamenech se sem tam nějaká romantická chvíle chvíle objevila, takže asi volím takhle.

   8. Nejbrutálnější kniha

No, tak to myslím že je jasný :D Kanibalismus a mnoho dalších nechutných věcí, to je 15 minus.

   9. Nejzajímavější námět

Tak nejzajímavější námět má jednoznačně Labyrint: Útěk. Vůbec nechápu, jak to mohlo někoho napadnout.

   10. Nejlepší konec a rozuzlení

Nejlepší konec a ještě lepší rozuzlení bylo ve Vražedné pomstě. Prostě jste nemohli se nevrhnout na další díl. :D Recenze na Hunger games - Vražedná pomsta

   11. Nejkrásnější obálka

Pro tuhle kategorii vybírám Labyrint: Útěk a je krásná jak filmová, tak i knižní obálka.

   12. Nejhorší zloduch

Hledačka z Hostitele! To je tak hrozná a otravná ženská :D Takový lidi jako je ona bych nejradši uškrtila (no fajn, to je přehnaný :D ) Ale tak na konci knihy jsem to trochu pochopila proč se takhle chová, ale stejně jí nemám ráda.

   13. Nejlepší hrdinka

Katniss! Katniss je prostě... Katniss :D každý jí zná takže tu nemusim říkat proč.

   14. Nejlepší hrdina

Don, z knihy 15 minus. Kdo četl, pochopí. Kdo ne, tak nepochopí protože to neumim vysvětlit. Pardon. :D

   15. Nejlepší pár

Melanie a Jared (Hostitel). Ty dva se k sobě podle mě tak dokonale hodí a sám osud (a mimozemšťani) je přivedli do hromady.

Tak to je vše, snad se Vám  Měsíční NEJ líbilo a znova se omlouvám za velké spoždění. Dneska jsem použila nějak moc smajlíků ale Vám to určitě nevadí (žejo?) :D
Mějte se krásně a užívejte si Vánočních stresů! WeRonnie

2 komentáře:

  1. Skvělé knihy jsi přečetla..Mělanie a Jared jsou úžasná pár, ale Wanda a Ian jsou pro mě dokonalí :3 HG je taky super :) Těším se na další měsíc, co přečteš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :3 jenže toto vychází po dvou měsících takže si budeš muset chvíli počkat :D

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)