úterý 2. prosince 2014

Knižní dvoutýden #8

Ahoj,
je tu další dvoutýden a tentokrát Vám tu představím pouze 3 knihy. Tenhle týden byl totiž dost nabitý a já nemám ráda, když mě něco nebo někdo do něčeho (taky super věta co? :D) nutí. takže jsem četla málo.

Přečteno: 2
Nové knihy: 1

Přečteno:

První knihu, kterou jsem za tyto dva týdny přečetla je 2. díl Hunger games, tedy Vražedná pomsta. Na knihu mám už i takovou mini-recenzi kterou si můžete přečíst tady!
Další přečtená kniha je poslední díl Hunger games a to tedy Síla vzdoru. Tento článek píšu v sobotu a do konce knihy mi zbývá přibližně 30 stránek který se bojím dočíst, ale vy uvidíte příspěvek nejdříve v pondělí a to už to budu mít určitě dočtený a budu hrozně smutná.

Nové knihy:

Takže, za tyto dva týdny mojí poličku doplnila jedna knížka, a to Alchymie věčnosti. Knihu jsem vyhrála v Halloweenském knižním Hopu a jsem za ni moc ráda. Knihu jsem nafotila, takže až se uklidní všechny ty měsíční příspěvky tak udělám Unboxing, tedy jestli o něj bude nějaký zájem.

Doufám, že nevadí menší zpoždění, ale já teď opravdu nestíhám ani číst, ani psát příspěvky. Ale i tak se Vám snad tento Knižní dvoutýden líbil. Užijte si zbytek tohoto dne, WeRonnie

2 komentáře:

  1. Hunger Games se mi opravdu líbily a musím říct, že zatím se mi líbí i filmové zpracování (nejnovější film jsem ještě neviděla, ale slyšela jsem zatím jen chválu, tak uvidím :))..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už jsem Mockingjay part 1 viděla a musím říct že to bylo úžasný! :3 :D

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)