neděle 21. prosince 2014

Recenze - Síla vzdoru

Hunger games: Síla vzdoru - mini-recenze

Ahoj, tak jsem se konečně dokopala k napsání další recenze! :D Ale bude to mini-recenze, protože recenzi na tuto knihu najdete snad na každém blogu a nebo jste to všichni už četli, takže tak. Recenze obsahuje SPOILERY :D

Autor: Suzanne Collins
Počet stran: 342
Díl: 3/3
Rok vydání: 2011 (v originále 2010)
Nakladatel: Fragment

O:) :D
Zkrácený děj: Katniss už po druhé vyšla z "Hladových her" živá. Po zjištění, že 12. kraj už neexistuje se vzbouřenci přestěhovali do 13. kraje u kterého si ještě do nedávna všichni mysleli, že není. Jejím cílem je zabít Snowa. Podaří se jí to? A jak vyvrcholí poslední díl trilogie? :D

Hlavní postavy: Katniss jsem si už oblíbila o dost víc a bez problémů jsem se do ní dokázala vžít. Za to Peetu skoro nesnáším. :D Kamarádky mi sice stále připomínají, že on za to chování nemůže, ale asi už nic mě nedokáže přimět ho mít zase ráda jako dřív. A Prim :'( ... no dál se asi nebudu vyjadřovat.


Můj názor: Na tak mě se tento díl velmi líbil, dokonce více než druhý díl ale rozhodně ne víc jak první. Nejdřív mě kniha moc nezaujala, protože se ten příběh už neodehrával v aréně, ale pak mi to zbytek knihy celé vynahradil.

Hodnocení: Rozhodně 5 hvězdiček, ale nestala se mojí nejoblíbenější knihou, v což jsem trochu doufala... :D A jestli jste knihu ještě nečetli (což si nemyslim), tak si jí určitě přečtěte, protože stojí za přečtení! Ostatně.. říká to snad každý.

Bonus: Porovnání s filmem: Takže, i já jsem už viděla film a musím říct, že byl naprosto úžasný. Zatím se mi vždy filmy, které byli podle knihy moc nelíbili (nebo teda líbili, ale kniha byla o dost lepší), ale aspoň u mě dosáhl film stejné kvality, jako u knihy.
Já jsem šla do kina s tím, že jsem neměla dočtenou ještě knihu (naschvál), byla jsem za polovinou knihy a už po první hodině filmu jsem nevěděla, o co jde a tak jsem visela na každém slově, které kdo řekl. Super zážitek a film také moc doporučuji :)

Mějte se krásně a užívejte si víkendu a prázdnin.. a samozřejmě šťastné Vánoce! :D Ale to Vám teď budu psát dost často, protože plánuji napsat mnoho příspěvků, ale až teď na to mám konečně čas. S recenzemi jsem dost pozadu a ani jsem nevydala pár pravidelných článků.
U dalšího článku ahoj, WeRonnie :D

4 komentáře:

  1. I poslední díl se mi líbil, ale na jedničku to nemá.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemá... vždycky je nejlepší první díl ze série :D

      Vymazat
  2. Třetí díl se mi líbil, ale ten konec.. Mě prostě třetí tolik nesedl a na první díl opravdu nemá :) Hezká recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se také konec moc nelíbil, ale upřímně, skoro žádný konec knihy se mi nelíbí :D Vždycky mě konec knihy zklame :\

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)