čtvrtek 31. prosince 2015

Knižní shrnutí za rok 2015

Ahoj!
Takže do Nového roku nám zbývá už jen pár hodin a i já jsem se rozhodla udělat takové knižní shrnutí na celý rok. Inspirovala jsem se článkem, který napsala Nika Roovy, čímž jí moc děkuji. :D A také jsem si k tomu něco přidala...

Přečetla jsem celkem 30 knížek. V přepočtu na stránky je to přesně 8 176. A zabralo mi to přibližně (opravdu přibližně!) 273 hodin. Čtu hrozně pomalu


Nejlepší knihy roku
Tohle nebylo tentokrát vůbec těžké a bez rozmýšlení vybírám Moře klidu a Ostrov lhářů. Obě dvě knížky si budu muset zase znovu přečíst, protože tohle je přesně ten typ knih, který vás nějak poznamená. A přesně to na knihách miluju.


Nejslabší knihy roku
Nemám tu žádné knihy, které by se mi vyloženě nelíbily a tak vybírám podle hodnocení. Jako první tu mám Démonolog. Zkrátka ta kniha byla prostě divná. A Soví zpěv jako druhou volbu. Na Soví zpěv jsem ani nepsala recenzi, protože jsme jí museli číst do školy a pak na ní dělali projekt, tudíž už se mi fakt nechtělo psát recenzi. Mimochodem, je to kniha od české autorky Ivy Procházkové.


Nejmilejší (ne)slaďárny
Pro tuhle kategorii mám opět dvě knihy a to Eleanor & Park, která byla mile sladká. A pak Amélie v Paříži a tam to už nebylo tak skvělé jak v Eleanor.


Nejdivnější knížky
Kukuřičné město a Nespavost v tom dobrém smyslu divná a Podivuhodné a krásné soužití Avy Lavender už v tom horší smyslu divné.


Knížky, které mi něco daly
O tom už jsem tu psala, takže znovu dávám Ostrov lhářů, Moře klidu a k nim teď ještě přibyde Všechno, úplně všechno. Kniha, kterou jsem četla nedávno a také mi dost změnila pohled na svět.

Nejlepší knižní série
Když se tak na to podívám, vícedílných sérií jsem četla jenom 3. Ale rozhodně si to tu zaslouží série Dcera kostí a dýmu a taky Škola dobra a zla! Nejsem si jistá, jestli sem můžu dát Dceru kostí a dýmu, když jsem četla zatím jen první díl... ale tak dejme tomu, že jo. :D A Školu dobra a zla jsem četla všechny díly, které u nás zatím vyšly, tedy dva.

Nejkrásnější obálky
Dnes už po sté zmíněný Ostrov lhářů, potom také Kde hvězdy stále září (také úžasná kniha!) nebo Ve stínu černých ptáků! :)


Na konec vám všem ještě popřeju Všechno nejlepší a nejúžasnější do Nového roku! Jsem strašně vděčná za vaši podporu v komentářích a za všechnu zpětnou vazbu, kterou mi dáváte! :) Mám vás ráda! ♥
Vaše WeRonnie


6 komentářů:

  1. Souhlasím, že Ostrov lhářů a Moře klidu v sobě mají něco navíc, co mě při čtení obohatilo :) A Kukuřičné město na mě bylo tak podivné, že jsem ho ani nedočetla a stejně tak Ava Lavender :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si můj člověk! :D Jájsem se do dočítání Avy a Kukuřičného města musela nutit :D

      Vymazat
  2. Ostrov lhářů prostě úžasný

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek! :)
    Moře klidu mám doma už dlouho a už je naplánovaná na Únor,takže se na ni moc těším :)
    Mně se bohužel Ostrov Lhářů nelíbil.Možná jsem to jen nepochopila,takže si ji v létě chci přečíst znovu :/
    Eleanor a Park-moje srdcovka,od autorky jsem četla i Fangirl a doufám,že od ní v česku vyjdou její další knihy (krom těch povídek co nedávno vyšly) :)
    A knihu Kde hvězdy stále září a Ve stínu černých ptáků bych si chtěla také pořídit :)
    Přeji mnoho úspěchů v roce 2016 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)Tobě také přeji hodně úspěchů do nového roku! I když už je skoro únor :D

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)