neděle 6. prosince 2015

Poznáš knihu podle obálky? #6

Ahoj!
Po dlouhé době tu mám další článek ze série Poznáš knihu podle obálky a už podle názvu určitě všem dojde o co v tomhle článku jde. Dneska je to až trapně jednoduché, ale když je to po dlouhé době tak jsem se rozhodla dát něco takového. A když je to tak jednoduché, tak to dáme dáte bez nápovědy určitě. :D Tak jo, připraveni?


Tak co, kdo ví jaká to je kniha?

Doufám, že teď na mě teď nenadáváte kvůli tomu, že to bylo strašně lehký. :D
Užijte si tohle "nádherné" počasí!
WeRonnie

2 komentáře:

  1. Joo..s tou holkou, jak je slepá :). Ale nevím přesně. Něco jako Já nevidím nebo tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jmenuje se to Já nejsem neviditelná :) Ale oceňuji, že sis to nehledala na netu :D

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)