čtvrtek 24. prosince 2015

Vánoční knižní TAG

Ahoj!
Jak jsem slíbila, máme tu Vánoční článek ve formě Vánočního knižního TAGu! :) Snad se bude líbit.

1) Stromek - Jakou knihu by sis nejvíce přál/a najít pod stromečkem?
Knihy které jsem si nejvíce přála jsem si napsala na seznam a pak jsme to šly s mamkou Ježíškem vybrat. Takže vím co dostanu, sice jsem přišla o překvapení, ale asi to je lepší než kdyby ten Ježíšek vybíral sám. :D :D Mám tě ráda mami. <3

2) Rodina - Se kterou knižní postavou bys nejraději strávil/a Vánoce
Hmmm... vybrat jednu postavu je fakt těžké. Nechtěla jsem se opakovat jako vždy s Patchem, Newtem a tak. Takže jako další mě napadl Akiva z Dcera kostí a dýmu. :3

3) Ozdoby - Jakou knihu sis pořídila pouze kvůli obálce?
Jsem asi divná, ale já si knihy nepořizuji pouze kvůli obálce. Ale je fakt, že jsem si koupila jednu sérii v LK o které jsem nevěděla nic až na to, že se hodně lidem líbila a taky měla dost pěkné obálky. Jde o sérii Fallen World, ale spíš znáte jednotlivé díly Tak padne náš svět a Životy, které jsme ztratili.

4) Koledy - Která kniha ti vlezla do hlavy a nemohl/a jsi na ni přestat myslet?
Tak to vím jasně. Ostrov lhářů! Prostě dokonalá kniha, na kterou myslím stále doteď a už si jí fakt musím přečíst znovu.

5) Cukroví - Jaká kniha je tak sladká jako cukroví?
Já zrovna ty "přeslazené" knihy nevyhledávám, takže teď ani nevím, co vybrat. Vím, že minule jsem na tuto otázku odpověděla knihou Danteho holka, jenže se nechci opakovat a tak vybírám Girl online. Kdo jí četl si určitě říká, že není tam moc sladká, ale já si myslím, že je to ta nejsladší z těch, co jsem za poslední dobu četla.

6) Dárek - Která kniha si pro tebe nachystala největší překvapení (rozuměj plot twist)?
Sem vyberu poslední knihu, kterou jsem přečetla, tudíž Všechno, úplně všechno. Protože ta kniha byla prostě úžasná a překvapilo mě, jak si autorka poradila se zápletkou a hlavně tím koncem!

7) Pohádky - Jaká je tvá oblíbená dětská knížka, ke které se rád/a vracíš?
No, ehm. Jak už jsem tu párkrát psala, tak jsem jako malá nečetla, tudíž nemám žádnou knihu na kterou bych z dětství doteď vzpomínala. :(

8) Betlém - Kterého autora bys nejraději obdaroval/a a za co? Co bys mu daroval/a?
Autorku knihy Ostrov lhářů, tedy Emily Lockhartovou. Tu bych praštila její knížkou po hlavě kvůli tomu konci. To se přeci nedělá! Nemám tušení co bych jí darovala, ale určitě by to bylo něco božského jako ona dala možnost mně přečíst si tu úžasnou knížku!

9) Sníh - Jakou knihu bys nejraději zahrabala do sněhu a už ji nevytáhla?
Tak zaprvé, tohle bych žádné knize neudělala! A zadruhé, všechny knihy co jsem četla byli minimálně dobré, takže tato kolonka zůstane bez odpovědi.

10) Zvoneček - Kterou knihu je nejlepší číst o Vánocích a proč?
Zrovna mě napadla kniha Vánoční koleda od Dickense. Určitě dokáže navodit tu správnou atmosféru a vím, že spousta lidí jí čte na Vánoce. Já jí četla v originále. Škoda jen, že jsem to četla už v listopadu... Já momentálně čtu Zimní příběh :)

Tak to by bylo z tohoto článku vše! Nakonec Vám všem ještě popřeju ty nejúžasnější Vánoce a ať jste všichni pohromadě a doma se nehádáte (zrovna před chvílí na mě křičela sestra ať nejim furt to cukroví, no stane se... :D ) a samozřejmě ať máte bohatého Ježíška a hodně knížek! :)
P.S.: Nepřejídejte se salátem, cukrovím a ostatním. Nebuďte jak já! :D
WeRonnie

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)