pondělí 28. prosince 2015

Nové úlovky #11 - Listopad, prosinec (Vánoce!)

Ahoj!
Dneska tu mám už 11. díl ze série Nových úlovků a tentokrát Vám ukážu nové knihy za měsíc listopad a prosinec, tudíž do toho zahrnuji i dárky! Nejdříve jsem chtěla udělat samostatný článek o knížkách, které jsem dostala k Vánocům jelikož jsem viděla, že to má snad každý bloger, ale nakonec jsem se rozhodla že to spojím dohromady s listopadem. Ukážu Vám tedy celkem 9 knížek, tak snad se máte na co těšit! :)
Nejdříve začneme knížkama z knihovny:

Jako první tu mám knihu, kterou určitě všichni znají a většina z Vás ji už četla nebo alespoň viděla film. Ano, mluvím o Zlodějce knih. Jsem asi jedna z mála, kdo knihu nečetl, tak jsem se po ní podívala v knihovně. To nové filmové vydání bylo několikrát zarezervované, tak mám alespoň to původní. Druhá kniha se jmenuje Všichni jsme z toho úplně na větvi a ta také není světu neznámá. Získala několik literárních cen a na ještě víc jich byla nominována. K téhle knize mě něco táhne už poměrně dlouho a už se opravdu těším, až si jí přečtu!


Další je Kukuřičné město, o kterém jsem se už zde párkrát zmínila a myslím, že během týdne se tu i objeví recenze na tuto knihu. A poslední kniha z knihovny je Temné šílenství. Už z názvu knihy můžete odvodit, o čem kniha asi bude. Asi před měsícem jsem měla náladu si přečíst nějakou hororovou knihu nebo prostě něco psychózně šíleného (existuje to slovo vůbec?! Každopádně to zní skvěle nemyslíte...). Myslím, že knihu jsem našla, ale teď se k ní nějak nemůžu dostat.

A teď knihy od Ježíška!:

Jako první tu mám Rudou královnu, na kterou se třesu už pěkně dlouho! Jenže teď tak přemýšlím, že si knihu přečtu až za nějakou dobu, protože to bude několikadílná série a zatím nevyšel ještě ani 2. díl v originále. A jestli se mi to opravdu bude tak líbit, nechci se trápit čekáním. Další kniha je Aristoteles a Dante objevují záhady vesmíru. Knihu jsem už rozečetla a vypadá to opravdu dobře zase je tam spousta filozofických a psychologických otázek, takže to je přesně pro mě.

Jako další tu mám Girl Online: On Tour. Nedávno jsem si přečetla první díl a moc se mi líbil a v knihkupectví jsem si všimla, že je tam druhý díl. Vůbec jsem nevěděla, že by to měla být série, ale co. A bylo to novinka (vyšlo to snad v říjnu nebo listopadu), tak jsem se rozhodla si jí koupit, protože na český překlad bych čekala asi dlouho a alespoň tak budu napřed. A poslední kniha je pokračování knihy Kostičas, tedy Vidořád! Vidořád je kniha, kterou jsem snad nejvíckrát odložila. V tom smyslu, že jsem si říkala, že až dočtu tohle, přečtu si Kostičas. Ani nevíte, kolikrát jsem si to řekla...

A jako poslední knihu tu mám Všechno, úplně všechno. Tato kniha mi přišla jako recenzní výtisk a já jsem tedy už knihu přečetla i napsala recenzi, kterou si můžete přečíst tady! :)

To už bude všechno. :) Mějte se hezky a užívejte prázdnin! WeRonnie

5 komentářů:

  1. Zo všetkých kníh je mi známa iba Zlodejka kníh (no okey, aj Girl online, ale tú som nečítala)a s istotou ti môžem povedať, že sa máš na čo tešiť. Jedna z najkrajších kníh akú som kedy držala v ruke. Rovnako môžem odporučiť aj knihu Posol rovnako od Zusaka ak si ju ešte nečítala.:) Ten autor je minimálne pre mňa proste geniálny. Čo sa zvyšných kníh týka, najviac ma zaujala dvojica kníh Rudá královna a tiež Aristoteles a Dante objevují záhady vesmíru, majú naozaj krásne obálky a pevné verím že aj obsah kníh za to stojí.Inak veľmi pekná zbierka. :) (www.abookbae.blogspot.sk)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, opravdu si mě naladila abych si hned šla Zlodějku přečíst, jenže teď mám rozečtené 3 knížky a prostě nemůžu mít další :D Taky děkuju za tip na knihu :)

      Vymazat
  2. Rudú královnu a Vidořád si chcem tiež prečítať :D A ja patrím k tým málo ľuďom čo ešte nečítali Zlodejku kníh :D Videla som film a mám doma anglickú verziu knihy, ale tá mi ide veľmi pomaly :D :D

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)