sobota 19. prosince 2015

Unboxing #9 - Nová spolupráce?!

Ahoj!
Po dlouhé době tu je opět další Unboxing! Předem se ještě omlouvám, že první dvě fotky nejsou nic moc... Z pošty jsem přijela asi v 5 odpoledne a (překvapivě) už byla tma. Jenže já jsem byla celá natěšená na knížku tak jsem to začala rozbalovat, ale po těch dvou fotkám jsem se rozhodla že fakt ne, protože to světlo bylo... no, právě že nebylo. tak jsem to nechala na dnešní dopoledne a tady to je! :D



TADÁÁ! :D Na té fotce to asi nejde vidět, ale mě teda dost překvapilo, jak je balíček malý.


O několik minut později jsem se už dostala přes tunu izolepy a dostala se k bublinkové folii! :D


Další vrsta :D alespoň se knížka nepoškodí co? :D


Bublinková folie po druhé! :3


Opět po několika minutách hraní si s folii jsem se konečně dostala ke knížce! :3


A to je ona! Na blogu jsem o ní básnila, tak už je konečně u mě :D


A takto vypadá bez přebalu! Nepřipomíná Vám spíše nějaký diář? :D

Trochu jsem v knížce už listovala a všimla jsem si, že každých pár stránek je tam nějaký obrázek, popřípadě E-mail a našla jsem tam dokonce i recept... Tak snad mi tam nebude ten text tolik chybět, ale musím uznat, že ty obrázky mě opravdu nalákali! :D Dneska snad dočtu už Kukuřičné město a nejpozději zítra ráno se vrhnu na tuhle krásku :)

Nakonec bych chtěla moc poděkovat E-shopu dobre-knihy.cz za poskytnutí této knihy jako recenzní výtisk! :)

Všem Vám přeju krásný den a užijte si poslední víkend před Vánoci! WeRonnie :)

8 komentářů:

  1. A kniha sama je proste uzasna!Koncem budes prekvapena!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě jsi mě utvrdila v tom, že se rovnou vrhnu na Všechno, úplně všechno! :D

      Vymazat
  2. Krásný přírůstek, po téhle knížce taky pokukuji :) Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obal se mi upřímně moc nelíbí (moc růžový :D) ale třeba někdy budu mít šanci zjistit, že samotný text je úplně jiný než obal knihy podle kterého soudím :D :)

    Na blogu je právě soutěž o knížku Selekce ;)
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/2015/12/vanocni-soutez-selekce.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, popravdě mně se obálka také moc nelíbí :D Ale už jenom proto, že jí mám doma se mi líbí :D snad to dává alespoň trochu smysl :D

      Vymazat
  4. Papierový obal sa mi nejako extra nepáči, ale pod obalom je krajšia :-) Každopádne prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář, radu nebo připomínku :)